Рейтинг

вівторок, 7 червня 2011 р.

Дизель-поїзди збиткові, але ще рік ходитимуть

Минулого тижня в Олевську тільки й розмов було, що про відміну дизелів, а заодно, нібито, ще й львівського поїзда. За чутками, регулярність курсування дизель-поїздів мали суттєво скоротить, львівський - відмінити на час ремонту колії, а згодом, можливо, теж відмінити.

За роз'ясненнями ми звернулися до начальника залізничних перевезень станції Олевськ Л.В. Терещук. Вона повідомила, що, хоча ніяких офіційних документів з цього приводу не отримувала, дане питання дійсно вивчалося дирекцією залізничних перевезень. Оскільки з 29 травня щорічно уводиться новий графік руху пасажирських поїздів на рік, під цю дату збиралися "підтасувати" і прогнозовані нововведення, за якими дизель-поїзд "Коростень - Олевськ" мав прибувати в Олевськ один раз на день о 11.05 год. та відправлятися у зворотному напрямку о 11.32 год. Щодо потяга "Київ - Львів", то дійсно, 8 і 9 червня його не буде у ходу в зв'язку з ремонтом колії, про що пасажирів поінформовано оголошенням на залізничному вокзалі.

Приміські дизель-поїзди збиткові - це знають усі. Список пільговиків, серед яких ветерани війни і праці, пенсіонери, ліквідатори аварії на Чорнобильській АЄС, інваліди, діти-сироти та діти з багатодітних сімей, загалом включає 39 категорій. Студенти, як відомо, користуються 50% знижкою, а працівники залізниці підвозяться приміським транспортом на роботу безкоштовно. Таким чином, за даними районного управління праці та соціального захисту, яким з Коростенською дирекцією залізничних перевезень укладено договір про оплату перевезень пільгових категорій пасажирів, щомісячний об'єм перевезень пільговиків виливається у суму близько 25 тис. грн. Кошторисом же на 2011 рік передбачено всього 75 тис. грн. відшкодування. Станом на 1 травня 2011 року ці кошти уже були повністю витрачені.

Як свідчать спеціалісти районного управління праці та соціального захисту населення, з цього приводу райдержадміністрацією регулярно надсилаються листи до облдержадміністрації та обласного фінансового управління, питання знаходиться на контролі.
Стосовно захисту прав пасажирів, то й справді, приміські поїзди сьогодні - найдешевший і найдоступніший транспорт, позбавившись якого, тисячі громадян втратять можливість пересування. А якщо втрачає залізниця, то, напевно, знову прийшов час переглянути вартість проїзду.
Що вирішила влада стосовно коштів для покриття витрат залізниці сьогодні - невідомо, проте, напевно, врахувавши численні звернення громадян та місцевих рад, до 29 травня 2012 року прийнято рішення дизель-поїздів не відмінять, графік руху їх залишити таким, як s був. Зміни графіку, якщо таке трапиться, могтимуть бути пов'язані з облаштуванням колії під швидкісні поїзди на напрямках Київ - Коростень та Коростень - Новоград-Волинський.

Немає коментарів:

Дописати коментар