Рейтинг

вівторок, 8 лютого 2011 р.

Обласний молодіжний відеоконкурс «Мій рідний край – моя Батьківщина!».


Житомирська обласна молодіжна громадська організація «ХХІ покоління» запроваджує загальнообласний молодіжний відеоконкурс «Мій рідний край – моя Батьківщина!».
Мета соціального відеоконкурсу – виявлення молоді Житомирщини, яка має творчі здібності щодо створення власних презентаційних відеороликів про райони, міста, у яких вона проживає, а також сприяння її подальшому творчому розвитку та патріотичному вихованню.
«Для участі у конкурсі зніміть оригінальний відеоролик патріотичного спрямування тривалістю до 5 хвилин про район чи місто, де ви проживаєте. Конкурсні роботи приймаються до 1 вересня 2011 року», - повідомляє голова обласної молодіжної громадської організації «ХХІ покоління» Віталій Сівко.
З метою стимулювання розвитку талановитих здібностей у молоді Житомирщини призовий фонд конкурсу «Мій рідний край – моя Батьківщина!» встановлено у розмірах:
за І місце – 2 тисячі гривень,
за ІІ місце – 1,5 тисячі гривень,
за ІІІ місце – 1 тисяча гривень.

Немає коментарів:

Дописати коментар